Kızlar sizce yumurtlama var mı bi bakar mısınız ?
Mervediz1 bna tam olmamış gibi geldi😁
https://imgyukle.com/i/anPZGj
Mervediz1 bence var
Mervediz1 akşam 10 da tekrarla tam koyulasmis olur bence yada sabh
Evet var kardeşim 😍
Deletedmom100 hadi inşallah 🥰🥰
Fv3 Bana da öyle geldi 🥰
Şansa bırakmıyım ama bu günü değerlendireyim yine de 😅😅
Mervediz1 eşinizde sperm sorunu yoksa bence de bugünü de değerlendirir kesinlikle 🌿🙏🏻
Tam olmasa bile değerlendirmesi gereken bir gün
Evett olmuş gibi