Guven5234 benimde gebeliğim sol kasık ağrısıyla başlamıştı canım 1-2 ay sürdü bebiş sol kasığındaki yumurtalıklardan yumurtlanmış şu ilk üç ay yerleşme dönemi olduğu içinde rahimin şekil değiştiriyor ve gebeliğe alışmaya bebeği tutmaya çalışıyor yani normal sen sadece kanama var mı takip et bir de ağrın sızı sızı mı yoksa şiddetli mi onu takip et şiddetli geçmeyen ağrı ve kanama da direk endişe duy onun dışında rahat ol sağlıklı hamilelikler dilerim Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰🧿