Merhaba kızlar. Beni hatırlıyor musunuz bilmiyorum tekrar özet geçeyim. Tüp bebekten sonra boş gebelik nedeniyle kürtaj demişlerdi. Ben bugün tekrar muayene oldum ve yolk sac oluştuğunu kese 17mm olduğunu kürtaj iÇin biraz daha beklemem gerektiğini söylediler. Normalde 7+2 olmam gerekirken ultrasona göre 6+1 çıkıyorum ama. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Pazartesi gittiğimde yolk sac izlenemedi demişlerdi. Bugün De yolk sac izlendi dediler.