Merhaba ıyı gunler dılerım . Ben 23+2 haftalık gebeyim. Normalde bebegın hareketlerini gün içinde ve gece yatarken hıssedıyordum . 2 gündür hissedemiyorum . Belim ve kaşıklarımdada agrı var cok korkuyorum bebegıme bsey olmus mudur sızce ?? Bu ıkıncı gebelıgım dgerı 12 haftasında kalbı durmştu 😢😢😢😢