Zeynep_S Merhaba tatlı anneler 🤗 bu hastanede doğumdan sonra giyeceğiniz gecelikleri nereden aldınız. Hem sezaryen doğumda hem de normal doğumda kullanışlı olan tesettürlü hanımlara uygun önerileriniz var mı?
Pnrtrz Zeynep_S ben 2 tane normal önden dugmeli pijama takımı aldım gecelik almayı düşünmüyordum ama suwende %70 indirim olunca gecelik 69 a falan dusmustu alıyım koyayım dedım öyle oldu sende suwene bi bak istersen
tazegebee Zeynep_S canim bende lohusa takimi degilde uzun kollu dugmeli pijama takimi aldim 2 tane trendyoldan. tesettürlü olarakda kullanabilirsin bence acik değil biyeri. trendyolda guzel seyler var bi bak istersen. lohusa takimi gereksiz pahali.
Zeynep_S tazegebee aynen lohusa takımı yazınca çok pahalı şeyler çıkıyor o yüzden kararsız kaldım bende