Ben en başından beri hep uykusuzum ama çocukluğumda da böyleydim pek uykuyu aramadım şuan 23 haftaligiz 30 karda herkes uyumazsin diyor ama ben hiç uyumadım 😞 eşim işe gittikten sonra 1 saat kadar dalmışım o da bı an korkup uyandım evde hırsız var sandım şimdi de geri uyuyamam 😞