Arkadaşlar bugun doktora bazı tahlilleri yaptırmaya gittim ultrosana baktı göremiyorum dedi ve alt muayene yaptı 6 hafta 2 günlük dedi kese görünüyor ufacık birşey belirlenmeye başlamış sağlıklı mı değil mi kalbi atar mı bişey diyemem dedi doktor biraz korkuttu beni sizce bu normal mi birde ultroson kağıdım da fka değerlendiremedik yazıyor bu normal bişey mi araştırdım fka negatif demek kalp atışını duyamadık demekmiş