Merveee6 Kızlar 8 haftalık hamileyim vitaminlerime baktırdım şükür hepsi normal ama b12 im 2000 çıktı sağlık ocağında ki doktor folik asit içme artık dedi ama kendi doktorum iç diyor ne yapayım bilemiyorum çok yüksek değil mi
Sineemiis Merveee6 kız o kadar ne içtin b12 böyle çıkmış 😂 az bana da söyle içtiğinden benimki de yukselsin
Ebru_123 Merveee6 folik asit şuan kullanman gereken haftadasın ama b12 fazla ise kullanma. Burda kimse doktorundan iyi bilemez zaten. Folik asitte bir sürü vitamın oluyor iyotta kadar bir süre ara ver. Saglıklı beslenmeyi unutma. Muz yeme bir süre😘
Merveee6 Sineemiis canım ben bebeğimi kaybettim 17 haftalıktı doktor folik asit kullan dedi ben bu bebeğime hamile kalana kadar 8 ay boyunca yani folik asit içtim sanırım ondan çok yükseldi
Merveee6 Almilamoms Allah korusun folik asit değilmiş bu ama çok kullandım ben diğer bebeğim öldükten sonra
Merveee6 Ebru_123 sağol canım evet dikkat ederim doktora çok şaşırdım 2000 i gördü yüksek olmasııı istiyoruz biz zaten dedi kapattı fazla ama bu kadar fazla da olur mu