_Biricik_ annelik16 muayeneye bile zor alıyorlar doğuma alan hastane olduğunu hiç sanmıyorum. Pandemiden önce özel hastanelerin çoğu alıyordu ama pandemi yuzunden malesef. Insallah bulursun 🤲
Bebislerimiz Busraveminisi1 ben size birsey sormak istiyorum gece sancimiz gelse orda 7/24 ebe var mi
annelik16 Busraveminisi1 Orası epey pahalı açıkçası o yüzden düşünmüyorum 🌿 ben medipole gidiyorum ama sormadım eşi alıp almadıklarını
Busraveminisi1 Bebislerimiz evet varmış canım gece zaten doğum durumu olduğunda önce ebe kontrolü yapıyormuş ona göre doktoru arıyormuş doğum vakti yaklaştığında doktor hastaneye geliyormuş geceyse
Busraveminisi1 annelik16 anladım canım doğrudur doktorunuza danışın öyleyse en net onlar söyler bizde de hastane kabul etmiyor normalde ama doktorum babayı alırım dedi imtiyazlı davranıyorlar