Sineemiis o panik halleri bende de oldu canım ya,antibiyotiği bitirdim ama gel bana sor içiyorum sanki boğazıma takıldı diyorum panik tutuyor balkona çıkıyorum resmen garipleştim zaten hormonlardan dolayı da insan normal olamıyor ,neyse ki geldi geçti şimdi güzel düşünücez inş biraz bekleyip devam 🙈🥰