Esra_80_ 13+2 göremedik☺yüz üstü yatıyordu😞 Birde kızlar dün gece sırt üstü yattım, göbeğimin tam ortası baya sertti,sabah yine sırt üstü yatıp denedim sertlik sol taraftaydı.Bebek değildir diye düşünüyorum sizde de oldumu? Gazda olabilir ama sancımda yoktu.Bebeği ne zaman hissetmeye başlıycaz acaba ☺🌼