Kızlar selam ben 20+2 haftalığım ve ben neredeyse 16.haftamdan beri bebişimi hissediyordum özellikle son iki haftadır daha netti. Dün akşamda kıpır kıpırdı ama bugün sabah uyandığımdan beri bir kere bile hissetmedim neden olabilir acaba? Tatlı yiyorum çikolatalı bisküvi ama hala hareket etmedi uyuyor mu acaba anlamadım korktum yazmak istedim