Benaytemel Merhabalar bir çok yerde araştırdığımda 9 . Haftada ek vitaminlere başlattıklarını okuyorum sizce muayneye gitmelimiyim siz kaçıncı haftada vitaminlere başladınız ? Teşekkürler 🙏🏻
Msd26 Benaytemel 12. Haftada folik asit dışında birşey önerilmiyor doktorugun verdiği folik asitin içinde b 12 vardı sadece ama değişebiliyor o onu önermişti gerci folik asitte b b 9 vitamni
Rmeysa_1661 Benaytemel gebeliğin ilk 3 ayında folik asit kullanılması gerekir geriye kalan ek takviye gıdalar kan tahlillerinize bakan doktorlar gerek görür ise veriyorlar eğer herhangi bir düşüklük söz konusu değilse hiç kullanmayada bilirsiniz tamamen kan değerleriniz ile ilgili ama folik asit şart
slnurn Benaytemel tam 9.haftada başladım. Folik asit zaten kullanıyordum. Doktorum tahlillerden sonra d3 vitamini ve ferro demir ilacı verdi. 9.hafta gelişimin önemli bir haftası diye biliyorum.
Benaytemel Rmeysa_1661 folik asit kullanıyorum aslında balık yağı vitamini sonra diğerlerinin olduğu bir hap falan bi bilemedim 9. Haftanın ekstra önemi nedir
H1A 12+4 haftalığım hiç bir vitamin ilaç kullanmıyorum şuan doktorum 15.haftanda gel kan değerlerine göre bakıp veririm dedi
Rmeysa_1661 Benaytemel 9 hafta itibarile artık çoğu şeyi gelişime giriyor çünkü doktorunuz balık yağı verdiyse kullanın bana vermedi mesela gerek yok değerler normal demişti şuan da bir tek demir ve d vitamini kullanıyorum
Asyaayaz1 2 gün önce doktorum tahlil falan istediği kan idrar vs onları yaptırmaya başladım şuanlık folik asit kullandırıyor 10 gün sonra sonuçlara bakıcak gerek duyarsa başka bişey verir heralde bu arada 8 haftalığım
Zeyynep Benaytemel folik asit veriyorlar genelde ama ben kullanmadım mide bulantısı yapıyor bende çok şimdi sadece b12 kullanabilir miyim dedim tabiki dedi 14 haftadayım B12 kullanıyorum
Sibeelkrc Ben iki haftalıkken öğrendim folikasit ve Demir ilacı verdi. Değerlerim düşük olduğu için. Kan testinize göre veriyor doktor. İnşallah sorunsuz atlatırız bu dönemleri 🤲🏻