Merhaba. Benim de dolgu olan dişim kırılmıştı geçen ay. Dilimi kesiyor gibiydi kırık kısım rahatsız ediyordu. Diş doktoru, gebelikten dolayı iğne ilaçla uyuşturamam dedi. Geçici yapıştırma tarzı bir işlem yaptı herhangi bir ilaç kullanmadan kapattı o kırılan kısmı. Hiç acımadı ve kısa sürdü. Doğumdan sonra kalıcı çözümlere bakarız dedi