dugmeninannesiii Deteledmom21 biraz erken olmuş sanki canım bende 18+3 9 ocakta kontrolüm var kontrolden sonra ayrıntılıyı konuşacağız.21-24 arası die biliyorum yani benim doktorum öyle istiyor
aselelif06 Deteledmom21 21 den sonra her hafta gidebilirsin hatta daha geç gidilir ki herşey daha net gözüksün bizimki hep uyudu. Hep dürttü doktor
Deteledmom21 Kkkkbbrra dr istedi bu tarihi vermisti 1ay once dünde aradilar detayliniz var diye herseyide gorduk
Deteledmom21 aselelif06 tabiki gün ilerledikce bebekte buyudugu icin daha detayli gorulmesi normal ama ünlü bi prof. gidiyorum bu tarihi yeterli gordu demekki insallah Hersey yolunda gider canim
cansugrn Deteledmom21 bende bugün gircem detayliya 3te cok heyecanliyim🙂😍 bizde 22+2yiz. Bende 20-24 haftalar arasi biliyorm ama doktorunuz mu önerdi.
Deteledmom21 cansugrn hadi insallah sizinde Hersey yolundadir idrarini yapip git canim mesanen dolu olmasin
cansugrn Deteledmom21 tamm canim saol önerin icin😊 bide doktoruma sordum cikolata yiyebilirsn dedi daha hareketli olsun diye
Deteledmom21 cansugrn Evet oyle diyorlar Bana aç tok farketmez demislerdi aç gittim hic bisey yememistim Sabah gittigim icin