Zeyzey7 Kuzum doktorlar bebeği görene kadar hamilesin demiyorlar. Hatta bebeği gördükten sonra ilk 3 ay herkese duyurmayın sadece yakınlarınızla paylaşın diyorlar. Ben o yüzden hemen doktora gitmedim. Hcg değerimi hergün 2 katı artcak şekile hesaplayıp randevu aldım doktora. Yani stres yapcak bir durum yok herkes bu süreci yaşıyor.