Happybaby_27 Bende 13+1de öğrendim doktorum kesin erkek dedi ondan öncede erkeğe benziyor demişti değişir mi acaba bilmiyorum
Gulsen4224 Nisaa46 bana erkek gibi geliyor ama doktorun kız demiş cnm rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻
26Merve 058elf canım banada hislerini soylermisin burada 11+2 https://imgyukle.com/i/aRm6hf https://imgyukle.com/i/aRm4yI https://imgyukle.com/i/aRm9lG
058elf 26Merve kuzum ben ultrasondan anlamıyorm sadece o arkadaşa o an içimden öyle geçti söylemiştm 🙈 keşke anlasam söylerm valla 🤗
Nisaa46 Gulsen4224 Doktoruma çok güvenemiyorum benim esas doktorum çok tecrübeli oda izinde bayadır mecbur buna geliyorum buda her gelmem de geveliyor kız olduguna emin olsam havalara uçarım😂
Gulsen4224 Nisaa46 cnm inşallah rabbim gönlüne göre versin 🤲🏻Tahmin benimkisi elbet doktor daha iyi bilir
Beyazmelekkk Gulsen4224 canım hakkını helal et bana da yorum yapar mısın yeni Dr dan geldim https://imgyukle.com/i/anIOjh . Zaten sadece tahmin yani🙏
058elf 26Merve https://www.jup1.com/image/bxArF benimde burda 8 haftalıktı cinsiyetimiz kız, keseden yola çıkarsak erkek olabilir seninki 🤗