22 aylık kızımla o kadar zor oluyo ki uyuyamıyorum geceleri burnu tıkalı uykumu alamıyorum gündüz arada açılıyo onda da kızını yalnız bırakıp uyuyamam sonucta ama hep uykum var gözlerim kapanıyo halsizim bişey yapasım yok bi ağırlık çöktü birden daha erken aslında ama anlamadım sizde nasıl kan hapı multi vitaminde kullanıyorum