Basakasci Merhaba kızlar 19+2deyim ilk gebeliğim bebek hareketlerini nasıl hissediyorsunuz ? Tekme olarak mı karıncalaşma olarak mı? 😌
oykuduru21 Basakasci benim o haftada minik kıpırtı şeklindeydi 21den sonra net tekme şeklinde hissettim
Kuzey61 Basakasci canım bizde 19+2 olduk ben 16. da karnımda dalgalanma şeklinde hissediyorum şu 1 haftdır elimin altında bile hissediyorum hareketleri ama ilk gebelikte hissetmemen normal canım ben ilkinde 22+23 lerde hissetmiştim normal karın kaslarıyla alakalıymış ikincide daha esnek oluyormuş ondan
Gigy Basakasci 16 dan beri hissediyorum ben de ,kelebeğin kanat cirpmasi,balık yuzmesi gibi düşünün 🙈tekmeler herhalde 2 3 haftaya başlar diye düşünüyorum
mrv-1126 Basakasci bende 18+ 3 teyim ilk hamileliğim ondan mı bilmiyorum ama galiba ben hissetmiyorum normal mi , herkes hissedince gariplik bende mi diye düşünmeye başladım
bilgs15 Basakasci tekme olarak değilde damar atması gibi pıt pıt hissediyorum , elimi karnıma koyunca daha net hissediyorum 🥰 kilo alımlarınız nasıl peki hanımlar bu haftalarda
Kkkkbbrra Benimde ilk hamileliğim şu an 19. Haftam ben 16. Da hıssetmeye basladım mınık mınık su an baya elımın altında vuruyor tekmelıyor bazende takla atıyor sanırım karnım kasılıyor o an bır dalgalanma oluyor degısık bir his 🥰❤️