[silindi] Selam kızlar aklıma takılan diyelim medipol megada opr doktora gidiyorum Doğum 2300 ₺ ama Doğumda o denk gelmedi Prof geldi 4000 ₺ o yüzden 4000 mi ödemek zorundayım
Kbra1234 [silindi] ben geçen yıl megada doğum yaptım kendi doktorum 2500 dü normal doğum kendi doktorun gelsin istiyorsan gece 1500 ekstra istiyorlardı allahtan kendi doktorum nöbetçiydi 2500 ödemiştim
Bsrbsn Nurahmetda hayır ben sordum son 3 ay hangi doktora düzenli geldiyseniz onun parasını ödüyorsunuz nöbetçi prof olsa bile
dygn Bsrbsn kesin mi canim bu bilgi? Cunku ben de medipole gidiyorum. Ona gore kendimize yol cizelim. Butce ayiralim
[silindi] dygn kesinlikle bu çok önemli ben kim denk gelirse omun ücreti diye duydum mega için eğer doğruya çok saçma
[silindi] Hastane ile görüştüm o anda Doğumu kim yaptırdıysa onun ücretini veriyorsunuz Profsa prof ücreti.Kendi doktorunuzu isterseniz 1750 ₺ eksta
Kbra1234 [silindi] walla ben kendi doktorundan memnun kalmadım ve çok zor doğurdum seçilen doktor gerçekten çok önemli