Kubrq ben bi liste yapmistim seni etiketleyim ordan bak canim . Doguma giderken gotureceklerde herkes farkli seyler diyor . Ben hastane cantama tulum eldiven ic zibin onluk sapkadan olusan 1 set 1 tanede alt ust takim atlet eldiven sapka 2 oldu . 1 tane daha yedek alt ust ve atlet koyacagim toplamda 3 edecek . Onun disinda yedek atlet agiz mendili muslin bez 2 tane 2 tane penye battaniye yaz olacagi icin bebek bezi pamuk(poposunu sade su ile silmek icin e bebekten almistim) enjektör biberon(kullanmam insallah) emzirme yastigini da koyacagim . Ben cantami hazirlamadim simdiliik aklima gelenler bu sekilde