eminenefer23 ilk hamileliğim de 22 haftam da geçmişti doktoruma ilaç istediğimi söyledim vermedi dayan krakerle vs dedi oyle yapmıştım ama yatağa bağlıydim resmen.. bu sefer doktor degistirdim prilam yazdi 8.haftadan beri kullanıyorum suan 10+2 yim cok rahatım hamile olduğumu kasiklarim ağırmasa anlamicam ..prilam dr kullan bence