Merhaba hanimlar 26 haftalik hamileyim doktorum şeker yüklemesi icin sana birakiyorum ister yaptir ister yaptirma sana kalmiş dedi. Bende yaptırmak istemedim daha dogrusu dün saglik ocaginda hemşire sordu yaptirdin mi falan diye bende yaptirmak istemiyorum dedim. Oda bana bi kagit verdi soylediklerini yazdim şeker yüklemesi hakkinda bilgilendirildim ve yaptirmak istemiyorum diye yazdim ve imzaladim. Siz yaptirdiniz mi acaba yaptirmayanda varmi ?