GulerDoganAslan Kızlar karnımda sertleşme hissediyorum ağırlık veriyor, bu normalmidir? Doktoru görmem lazım mı sizce?
goncasln GulerDoganAslan bende 21+1 im tam olarak aynı seymi bilemiyorm ama benimde karnım sert ve geriliyor gibi oluyo bir kaç gündür. Nefes alırken bile zorlanıyo gibi oluyorum. Dr sordum bugün bebek ve rahmin doğum için hazırlanıyor korkmana gerek yok dedii. 🤷🏼♀️
Cansummm GulerDoganAslan bende siz gibi 21+3 ün gerçi saat 12 yi geçti 21+4 olduk😊 aynı şey mi bende bilmiyorum ama karnım sert ve gergin bayadır bu şekilde benim yumuşak bit karnım yok ama nedenini bilmiyorum detaylıya girdim geçen hafta perinotoloji bir Prof tu iyi bir dr sorun değil bu durum dedi 4 haziran da kontrolüm var o zaman kendi Dr uma soracağım ama umarım sıkıntılı birşey değildir🙏🏻
deletedmom351 GulerDoganAslan Karın son aylarda sertleşir aslında o da bebek kasıldığı yada bi yere toplandığı için sizin karnınız neden bu kadar erken sertleşmiş bende şaşırdım açıkçası.
GulerDoganAslan goncasln goncasln aynen benimde oluyor bebek resmen içimde büyüyor baskı yapıyor sanki anca ayakta yada uzanırsam rahat oluyorum, değişik değişik yerlerden sertleşme oluyor bebek toplanıyor sanki, hissediyorum, sende de mi öyle oluyor
goncasln GulerDoganAslan bende sadece ayakta rahatım uzandığımda özellikle sırt üstü yattığımda gerginlik hissediyorum. Bugün detaylı ult girdim doçent baktı o normal dedi kasılmaya dediğim gibi. ☺
GulerDoganAslan Cansummm karnımda genel bi gerginlik var ama bebek bi tarafa toplanıp sertleşiyor sanırım sende de öylemı oluyor?
GulerDoganAslan deletedmom351 bebek sanki bi yere toplanıyor ve sertleşiyor gibi, genelde bu aylarda olmaz mı acaba?
deletedmom351 GulerDoganAslan Canım işte onu bilmiyorum doktorum bana son aylar kasılma şeklinde oluyor bunlar dedi sen 21. Hafta yazınca bende anlayamadım belki senin haftanda da olan vardır bi araştır bunu.
Nebya GulerDoganAslan Bnce doktorunla görüş hatta devlete git çünkü bnmde 25.haftasında çocuk hep toplanıyordu ve karnım sertti meğersem sancım varmış 3 gün hastanede yattım suan 34 haftalıgız çok şükür ama bazen erken kasılmalar başlıyor malesef
Denis19 GulerDoganAslan benim de oldu 19 haftadayım doktora sordum o çok normal günde 10 kez bile toplanabilir kanama yoksa korkma demisti ama siz yine de kendi doktorunuza sorun
Aysa GulerDoganAslan 18.haftalarda benimde ara ara bebek sağda veya toplaniyordu.gectigi kisimda bildigin sertlesme ve yukselmede oluyordu eger dedigin buysa bendede oldu simdi 22.haftamdayim bazen oluyor bebektir o korkma ama doktoruna sor yine
goncasln GulerDoganAslan bebekte rahimde büyüyor tabi olabilir. Sizde doktorunuza sorun yinede kendinizi rahatlatırsınız en azından 😊