Bir kaç gün daha bekleyin geç döllenme olabilir. Bende aşılama oldum. 17. Günümde evde test yaptım çok silikti yok gibiydi. Doktora gittim daha çok küçük gözükmez dedi. Geç döllenme olmuş. 8 aylık kızım şu an. Rabbim hayırlısıyla sizinde evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin 😍