bambam_betty Selamlar. Ilk doğumum zorunlu sezaryendi. Muhtemelen bu da öyle olacak. Ama ben yari baygın olmaktan, her şeyi hissetmekten çok korkuyorum. Komple bayılmak istesem bunda sıkıntı çıkarır mı hastane sizce? Tercihime kalmış bir şey mi?
MystryYy bambam_betty sen soylersin cnm hastane ve doktra bagli olabiliyor. ama bnde korkuyodum 1 hfta once sezeryan oldum belden uyustrdular hic zorlnmadm birinin dokundgnu hssettim ama aci yoktu. Cabucak bitiyor zaten
Mineust bambam_betty sen seçiyosun canım bende geneli seçicem. Sana soruyolar zaten geneli tercih edersin
seydaeg bambam_betty ben ilk doğumumu genel anestezi yaptım. Şimdi yine öyle olucak.Sorun olacağını sanmıyorum
Morvi bambam_betty şimdi genel anestezi olarak devlet hastanesinden doğum için gün aldım. Panik atak var de, direkt genel diyorlar zaten.
mmek_2014 Benimde ilk dogumum genel anestezi ile olmuştu. Pazartesi günü spinal sezaryan ile ikinci dogumumu yaptım. Hiçbir acı hissetmedim sadece dokunmaları çekiştirmeleri hissettim ama acı vermedi. Zaten 5 dk falan sürdü o çekiştirmeleri. Genel anesteziye göre çok daha rahat geçti. Şu an tek sıkıntım baş ağrısı.
bambam_betty mmek_2014 su baş ağrısı beni öyle korkutuyor ki… Zaten migrenim var. Lohusaliga bir de bas ağrısı eklenince çıldırırım ya.
Gozdeeb bambam_betty spinal oldum 15 ay once. Hic bisi hissetmiyorsun. Ellerinin gezindigini hissediyorsun o kadar. Aci agri sizi yok. Sonrasindada hicbir sikinti yasamadim bas agrisi vs gibi.Simdi 2.geliyor subatta yine sezeryan olucam.
ilgin22 bambam_betty baş ağrısı için ameliyathanede fazla oynatmayın başınızı sağa sola düz kalsın hep çıktıktan sonra da bol bol ama bol yani şekersiz sütsüz nescafe için bitter çikolata yiyin benim bir tek son kaldığımız gece baş ağrım olmuştu kafamı kaldıramadım yarım saat önce damardan ağrı kesici verildi geçmedi sonra bi hap verdiler o hapı sor reçetesiz alamıyorsun çünkü sezeryandan sonra genelde veriyorlar mucize bişey o hap saniyesinde kesti ya 5 dk sürmedi kesmesi içinde kafein falanda var hapın o yüzden sürekli içemiyorsun emzirirken bana önce parol iç kesmezse 1 saat sonra içebilirsin o ilacı demişti hastaneden çıkınca bidaha hiç o kadar ağrım olmadı zaten bol bol nescafe başka bisey değil
mmek_2014 bambam_betty beni dün çok zorladı baş agrısı kafamı kaldıramadım resmen. Agrı kesici hap verdiler birde serum taktılar onlar biraz hafifletti. Akşam iyiydim baya ama bu sabah yine baş ağrısıyla uyandım. Agrı kesici ve antibiyotik yazmıştı doktor. Onları aldıktan sonra hafiflemeye başladı çok şükür. Birde nescafe bitter çikolata ve bol bol su tüketmek gerekiyor
ilgin22 bambam_betty ben cuma suyum gelmişti gündüz 4 te hastanedeydim sabaha karşı 4 te sezeryan oldum açılma ilerlemeyince pazar öğlen çıkmıştım hastaneden ama şubatta doğdu benim kızım