Kizlar merhaba ben doğum yaptım. Bebeğim 3ay 22 günlük. Bebeğim son 3 gündür her emzirme sonrasında kusuyor. İlk kusması peynirimsi gibiydi şimdi ise emziği sütü kusuyor gibi. Pandemiden dolayı hastaneye goturme taraftarı da değilim açıkçası. Neşesi yerinde, tuvaletini de yapıyor halsizlik ateş falan da yok. Doğduğundan beri tek başıma bakıyorum, biraz evhamlıyım sanırım. Aranızda yaşayan var mı? Normal mi? 🥺