Helinksc Merhaba arkadaslar bugun ultrasyona gitttim kese göründü 4 bucuk haftalık dedi geç dölenmiş olabilir dedi kan değerim 2056 cıktı iyimidir🤗
snnur97 Helinksc ah benımde pazartesı 2614 cıkmıştı bende bırazdan gıdıyorum hastaneye ınşallah keseyı gorebılırım ya acayp korkuyorum