Minikmucize33 Gulsen4224 herkes kız diyor bu hafta doktora gittim %70 dedi ama ne olduğunu söylemedi yanlış olmasın diye erkek olsaydı belli olurdu çoktan dediler
Minikmucize33 Gulsen4224 ya ben minik bir organızasyon yapmak istiyorum doktora söylemeyin bana arkadaşıma söyleyin dedim o da net bir şey demediği için söylemek istemedi 🥰
Gulsen4224 Minikmucize33 hımm şimdi anladım o yüzden demedi🙈merak içindesin nasıl olcak ya kime söyleyecek doktor😂🙈
Minikmucize33 Gulsen4224 yani her anne için cinsiyetin bir önemi yoktur ama insan bilmek istiyor 🥰 çok merak ediyorum çok 🙏🏻 Teşrkkur ederim tekrardan
Defo11 Efnankeklik Aa tesbihlede mi bakılıyor 😁 bir kızım var birde oglum olsun isterim valla 😊Hayırlısı yinede sagolun