Almla ben ilk evde gebelik testi yapmıştım 2.çizgi silik çıkmıştı sonra gittim doktor ia rahim duvarın kalınlaşmış ya adet olcaksın ya da rahim kendisini gebeliğe hazırlıyor dedi. Kan istedi beta hcg 45,53 çıkmıştı hamilesin dedi.
Regl gecikmeniz oldu mu?