Merhaba kizlar🥰 14 aralik guzel kizimi kucagima aldim🙏🏻 Shuan 10gunluk. Sezeryan dikisimin yukarisi ve vajinanin uzerisi odem olmustu. Ultrasonla baktilar ve sivi birikimi oldugunu soylediler. Kimde boyle bir sorun oldu? Naptiniz da gecti? Kach gune getci yardim edin lutfen🙏🏻🙏🏻🙏🏻