Zeze2454 Kızlarr bu ay gebelik bekleyen kaç kişiyiz ? Adetinize kaç gün var ? Benim bugün normalde bakalım şimdilik birşey yok heyecanla olmamasını bekliyorum 😀
EsrSvm Zeze2454 Benim o kadar karışık ki 😃 5-6-7 gün var sanırım 🤦 pazar günü erken gebelik testi yapıcam nasip olursa ❤️
Mizgin2020 Zeze2454 yaptım da bu sabh 2. Çizgi daha belli de kullandığım gebelik testi herkez yanıltıcı diyor prodoctor markası https://imgyukle.com/i/aVUYQt böyle çıktı bu sabh
iremgun Mizgin2020 ben bununla öğrenmiştim kaybettiğim ilk gebeliğimi bence var kan tahlili verin siz de rahatlayın😊🌸
Zeze2454 EsrSvm güzel sonuç alırsınız İnşallah o zaman yaptığınız da varsa belli olur diye düşünüyorum ☺️
Mizgin2020 iremgun yarın sabh comfort markası var esime al dedim yarın sabh deniyecem varsa gidip kan veririm