Merhaba , 38+6 haftalık hamileyim bugun kontrolde doktora ayaklarımı gösterdim şiş olduklarını. Fakat biri diğerinden daha şiş olduğu için bebeğe bile bakmadan kalp ve damar cerrahisine görün hemen dedi pıhtı atma riski olabilir dedi gittim ama sonuç alamadım yarın tekrar kalp damarcıya görünecegim. Sabredemedim acaba başına böyle bir şey gelen var mı içim içimi yiyor