Mommyyyy Anne18 ah aradığım soru . Bende sormuştum ama herkes doktorun a danış dedi. İçebilmem sevindirdi içeyim o halde
Ayse2011 Anne18 ıhlamur içilebiliyor diğer bitki çayları yasak demişti bana dün gittigimde doktorum günde 2 bardak normal çay ve kahve de iç ama fazlası yasak dedi. Biraz çaya düşkünlüğümden 😂
Mpy Anne18 gun de 2 bardak içiyorum bazen 3 u buluyor sabahları çay yerine ıhlamur demlerim hep yeri geliyor 4 bardağa kadar içiyorum
Hanife_ikranuR Anne18 bende grip gibi oldum içtim ama nane limon heralde biraz şeymiş ne kdr doğru bilmiyorum ama ben içmiştim ihlamur
Mpy Anne18 olmadi cok şükür dediğim gibi sabah kahvaltısında çay degil ıhlamur demiyorum yemeğimin durumuna gore 4 çay bardağına kadar içiyorum
4894mercimek Ben yüz kere sordum canım yüz abartmıyorum sadece ıhlamur ve zencefil oda sürekli değil dedi . Başka bir doktor arkadasımada aynısı demiş artı olarak kuşburnuda içebilirsin demiş