Nil-123 normal.hayatini yaşamaya devam et lütfen bu kadar kasma kendini korkma 🤗 abur cubur yeme mesela faydalı şeyler ye sigara vs uzak dur bu kadar detaya inme bırak bebisin rahat etsin sen böyle kastikca bu daha büyük zarar sakızin da ne zararı olacak amammmm köyde ananeler ekmek az katık yer tarlalarda gebelik gecirirlermis ne bulursak onu yerdik derler. Az az ye her şeyi ye normal.hayatindaki gibi relax ol