Merhaba arkadaşlar 2 gün önce devlet Hastanesi’nde kürtaj oldum boş gebelikti önce hap ile düşürmeye çalıştılar biraz düştü içerde parça kalmış kürtaj yaptı ilk temizlemesinde hepsi gitmemiş tekrar yaptı çok zordu ara ara karnıma sancı giriyor nelere dikkat etmeliyim kendimi toparlamak kafamdan çıkarmak için ne yapmalıyım ne gibi uğraşlar yapmalıyım başına helen varsa yardımcı olabilir mi😔