Benimde 8 gün geriden geliyor dedi ayrıntılı ultrasonda ama o adetinden hemen sonra gebe kalmadığından kaynaklı bir durum dedi doktor biraz daha geç döllenme olmuştur dedi en başından beri de bu söylemiyordu bana Doğuma yaklaşınca tamamlar kendini endişe edilecek bişey değil dendi canım korkulacak bir durum yani