Bu haftalarda çok düzenli olmaz hareketler genelde kuzum bazen bir gün hiç etmiyor gibi hissedersin ama onlar ederler sadece hareketleri bu haftalarda çok kuvvetli olmadığı için her hareketi hissetmek mümkün olmuyo aşınnda buna sebep olduğunu hiç duymadım ama imkanın varsa için rahat edicekse doktornla bir görüş yada muayne ol bende o haftalarda telaş ettim çok ama normalmis çünkü daha yeni yeni tam hissetme zamanları