Scmn Selam kızlar, Daha çok yeni hamileyim 4+5 ama sürekli karnımda ağrı var yani göbeğimin alt tarafında. Adet sancısı gibi. 2 yıl sonra hamile kaldım ve çok korkuyorum. Çok şükür kanama vs yok. Bu normalmidir? Teşekkürler💕
Benaytemel Onlar yerleşme ağrısı neredeyse 6 haftanın başına kadar sürebilir panik olmanıza gerek yok bende yaşamıştım kalp atışlarını duyana kadar ama bol bol dinlenin çok ayakta gezinmek eğilip kalkmak uzanmak biraz ağrının şiddetini arttıra biliyor