Busra5168 benim ilk doğumum 20 yasımdaydı çok heyecanlıyım ama daha çok normal doğum istediğim için görerek doğurmak için ama nasip olmadı hiç öyle Bi korkut ve endişe içine girmedim için ağrısız sızısız doğum geçirdim Allaha sükür şimdi 2 ciye hamileyim ondada hep aynı düşünce içindeyim hiç korku sarmıyorm içimi aman çok kötü olurum düşüncelerine hiç girmiyorum ki girersek gerçekten çok zor olur rabbim herzaman yardımcımız içini ferah tut 😚🥰