Kaderkurtbey bence biraz doktorunuza ve doğum yapacağınız hastaneye bakın. Bende geçen kontrolde konuştum doktorumla bu konuyu, iyi bir doktor asla dikişi ve kesiyi size hissettirmez merak etmeyin dedi. Peki kesi olmasa olmaz mı dedim, biz ilk doğumlarda genelde atıyoruz ama sadece 2-3 cm ki bebek çıkarken yırtılma olmasın diye dedi. Korkum geçti o yüzden ❤️