Oms Kizlar oksapar 400 kullaniyorum aksamlari, dün aksam unutmussum ilk defa cok korktum bisey olur mu acaba bilen var mi ? günde bir defa kullaniyorum
Balmm11 Oms Ben de bir sefer unuttum ama bir sıkıntı olmadı çok şükür… Artık telefona alarm kurdum unutmamak ve hergün aynı saatte vurmak için.
Mommy_006 Oms ben de unutuyorum uyuyakalıyorum cok unutmusluum var ama sorun olmadı tabi doğru bi şe değil alarm kurmak mantıklı
Denizin Oms dikkat etmekte yarar var arkadaşlar , bende bugün 13 dakika geç vurundum korktum yani , aynı saatte vurunmak gerekiyormuş
Cicilibicili Oms oksaparı vurulman gerekiyor. Dün geçti diye bugün akşam vurulduğun saati bekleme. Saatini kaydırcaksın. Vakit kaybetmeden vur canım. Saatin değişmiş olur
Oms Balmm11 bende alarm kurmustum kapattim vurayim diye o ara telefon caldi konusmaya daldim sonra da unutmussum
Cicilibicili Oms çok iyi yapmışsın. Aman dikkat et. Kan sulandırıcı çok önemli. Etki süresi var çünkü. 🌸
Oms Cicilibicili aynen zaten cok korktum hareket de etmeyince, hemen tatli biseyler yedim bekledim de hareket etti galiba uyuyodu 😂😅
Cicilibicili Oms benim de saatini kaçırdığım olmuştu. Gerçekten insan aşırı kötü hissediyo. Resmen vicdan azabı. Allahım korusun meleklerimizi. Herşey onlar için ☺️ Ohh iyi bari hareket de ettiyse için rahatlamıştır.
Oms Cicilibicili aynen csnim rahatladim ☺️ rabbim herkesin kucagina sag saglim versin kimsenin kucagini bos birakmasin 🥰