Kaderkurtbey Merhaba dün geceden beri durmayan pıt pıt atan bişey var sabah uyandım sağ tarafa uzandım sola uzandım atıyo devamlı içimde hissediyorum resmen pıt pıt diye iki saniyede bir atıyor ve aralıksız bu nedir ?
MehZey Kaderkurtbey normalde hickiriktir bazen 10 dk bile sürer ama geceden sabaha çok zor devametmesi 🙄
Azizesoran Kaderkurtbey 10:10 da randevumuz var doktora soracağım. Benim de aynı. Benim de sağımda attı. Cevabı yazarım burda..
Kaderkurtbey MehZey hayır gece yatmadan önce evet sürdü baya beş dakikadan fazla sonra uyumuşum sabah uyandım bişry yoktu bikaç dakika sonra baktım sabah yine atmaya başladı
F-Gemi Kaderkurtbey hıçkırık oo😃 uzun sürer pıt pıt atar ben 32+1 oldum daha sık olmaya başladı normal yani doktorumda oda bi canlı onunda hıçkırmaya hakkı var demiştş😂