busraakeskin Merhaba arkadaşlar. 23+2 yim bundan öncede geceleri ani sancılar yaşıyorum, yaklaşık 2-3 dk sürüyor. Gün içinde de ansızın sancılar yaşıyorum. Bunun erken doğumla bir alakası var mıdır acaba, bilenleriniz var mı?
Nurbalam busraakeskin yani yazdıklarınız olması gereken bir şey değil bence ama doğumlamı alakalı onu da bilmiyorum
icegul Ne desek yalan olur. Nst ölçümü serviks ölçümü falan Lazım net bişey denmesi için. Yalancı sancılar 20 haftadan sonra olur zaten. Normal diyolar