Ben de doğurdum arkdaslar herşey gayet normal gidyor du 22.11.2020 de eşim askerden geldi saat 8 de beni bir ağrı tutu anlatmam size hic geçmedi 2 saat boyunca devam eti eşim annesi uyandır di hastane ye geldik izmir bergma devlet hastanesi muyane odasına aldırlar hiç acilmam yok ama nts bağlıdır ebe ler şok sen nasıl bu ağıra ya 2 saat daynadin dediler neyse doktor geldi çatı muyanesi yapati açılma yok acil ameliyata dediler beni bir ağlama tutu her şey normal di çünkü ameliyat odasına gitik beni masya aldılar belden asga uyusturdular hiç bir şey hissemedim ine yaparken serum yaparken hiç hissetmedim 1.30 kızım ağıma sesi o ağladı ben ağladım tarif edilmez bir duygu amilayat odasın dan çıktık sonra her şey başlıyor suna hastanedeyim kızım eşim yanımda çok güzel bir duygu ama.Ameliyat yerim agris zaten normal doğum sancısı cekmem bedel hakiniz helal edin baya uzun oldu ve ben ameliyata hiç korkmadimm hep dua etim burdaki annelerimiz rabbi sizi tek avazda kurtarsın şuan hastande olmak acı çekmek herşeye değer evlat rabbim.herkse nasip eylesin