OzgeSahin2 Kızlar ayaklarını hep karnımın sağ yan tarafında hissediyorum başi falan nerede oluyo nasil pozisyonda duruyor bilgili olanlar yazabilir miii
mercimeginanne OzgeSahin2 valla bebeğin pozisyonuna akıl sır ermiyor içeride su oldugu için her yerde olabilir 😂 anca ultrasona gittiğinde doktora sorarsan tarif edebilir
icegul OzgeSahin2 bende ayakları sağda hissediyorum. Poposunu da solda göbek deliğimin yanında hissediyorum hatta. Ayağıyla kendini ittirip ordan poposunu çıkarıyor.
A_Alparslan OzgeSahin2 benimde öyle ayakları hep sagda kaburgamda falan demkki baş aşağı ben öyle düşünüyorum 👶
icegul OzgeSahin2 başı aşağıda duruyor. 5 aydan beri 😊 kasık bölgesinde yani. Hıçkırınca falan orda hissediliyor zaten
icegul OzgeSahin2 canım poposu aşağıda olursa makat geliş olur. Ayaklarını yukarda hissediyorsan baş geliştir. Dönmüş olabilir