RuveydaYasin Selinnn06 ben şunu anladım ki idrar yolu enfeksiyonu hamilelikte sık sık gözüküyor bende de var tam geçiyor diyorum sonra bi bakıyorum tekrarlıyor anlamadım gitti
Ohaezgi Selinnn06 ben geçirdim canım hemde tam o haftada çoook şiddetli bi sancıyla hastaneye attım kendimi acayip korkunç bi ağrıydı😔 sonrasında iğnelerle toparladım
MervErdo Bende de var geçmiyo nefroloji takipliyim doktorum çok az seviyede seni rahatsız etmiyosa ilaç kullanma bol sıvı tüket dedi ilerleme olursa da tek kullanımlık toz şaselerden kullanırsın bi tane dedi sizin de enfeksiyon sevileniz önemli bu durumda