Herkese günaydnnn. Doğum yapalı sadece bi kaç saat oldu. Açıkçası pek umudum yoktu doğuracağmdan çnkü sancım yok gayet iyiyim diorum kontrol ederler ertesi gün bırakırlar meğerse doğurtmadan bırakmıorlarmş😂
şuan da size hastane odasından yazıyorum kızım yanımda normal doğum oldu az biraz dikişim var onun dışında ikimizde iyiyiz.
doğum hikayemi özet geçiyim çünkü ben çok zorlandım o yüzden kimseyi korkutmak istemem.
Ptesi günü kontrole gelmiştim hamilelikten dolayı her yerim kaşınıyordu cumadan kan vermştm ilaç yazması için gelmştm. Demesin mi haftasına göre suyu fazla yatışını verelim. Ben önemli değildir diorm kendimce neyse doktoru ikna ettm gittim öğleden sonra geri geldim tekrar muayene etti ve yatış verdi . Bu arada çok şükür kanda bişey çıkmadı kaşıntıdan dolayı .
ntsde de sancım çıkmıştı ama ben hç hissetmiyorumdm.
odama geçtim uzandım sancım hala yok ama nts düzenli sancılarım çıkıo 20-60 arası
1 gün böyle geçti. Ertesi gün suni sancıya geçtiler yani serumun içinde rahmi kasan ilaç.
yine aynı çok hissetmyrm ama zaman geçtikçe sancılanmaya başladm. Açıklık 2cmdi ilk geldiğimde snra 4 cm oldu ve hç ilerlemedi. Suyumu patlattılar işte o zaman başladı gerçek sancılar. 6.30 da suyum patlatıldı ve yaklaşık 3 saat sancıdan sonra doğurdum. İlk başta kızım içerde çk yoruldğu için 10 dk oksijen verdiler snra kucağıma verdiler tuaf oldum ne hissettiğimi de tarif edemiyorum. Gözlerini açmış o bana bakıo bn ona 😊
şimdi yeni yeni hissediyorum her dakika kalkıp bakıorm hep onu izlyrm çok güzel bi duygu Allah herkese nasip etsin anne olmak çok güzel♥️
kızım 38+1 de doğdu ultrasonda 3450 gr dı doğduğunda 3070 çıktı boyuda 50cm.
Bir hafta ilerden gidiyorduk ultrasnda ama doğduğunda 400 gr gitti nerdeyse.
bir diğer belirtmek istediğim şeyde ben Ankara Şehir Hastanesinde doğum yaptım çok memmun kaldım.
sancılar başlayınca sezeryan istedim ama kesinlikle kabul etmiyorlar. Yaşnzca bebeğe ve sana bi tehlike söz konusu olursa alıyorlar.
hastane çok temiz ve tek kişilik odalar. Normal doğumda 1 gün yatırıyor ve refakatçi almıyorlar,sezeryanda 2 gün ve refakatçi alıyorlar
ilk doğum yapacağınz yere geldiğinde hiç bir eşyanızı almıyorlar tlf, kıyafetlerinixi soyunup yakınıza veriyorsunz. Doğuma kadar önlük veriolar.
bütün odalar yanyana ve herkesin bağırma sesleri gelio. Ama bu sizi etkilemesin herkesin doğumu farklı çnkü.
doğumdan sonra üst kata çıkarıolar ve ordada yakınınız istedklerinzii getiriyor. Tlf serbest.
ben memmun kaldım herkese tavsiye ederim.
bu arada doktorum yani yatma kararını verende necati hançerlioğulları idi. Herkesn dediği gibi ilgili ve güler yüzlü .
amacım kendi tecrübemi aktarmaaktı kimseyi üzmek, korkutmam değl niyetim.
kendinize çok iyi bakın ben normal doğurdysam herkes doğurur . Doğum kısa sürüyo zaten sadece öncesindeki ağrıları güzel karşılamak. Allah’a emanet olun gününüz güzel olsun