Ebrudogan 11 haftadayız ama içime kurt düştü 2 haftadır belirtilerimin hepsi tamamen kayboldu bu Norml mi hiç hamıle gibi hissetmıyorm ve korkuyorm perşembeye randevum var
Senayyalcin Ebrudogan ne gibi belirtiler kayboldu zaten test yaptırdıysan ve hamileysen korkmana gerek yok
lifeofmybaby Ebrudogan gayet normal her zaman belirti olacak diye bir şey yok ilk 3 ay uiç belirtim yoktu mesela 🌸
mercimeginanne Ebrudogan bnmde 13. Haftada falan kesilmişti sonra çok nadir belirti yaşamaya başlafım :) normal bir durum bünye bebeğe alıştıgı için tepki vermiyor artık :))
Eminos123 Ebrudogan cok normal hic bi belirti yasamadim hamileligimin basindan beri oncekinde de yasamamistim
Happyjunior Benim de 10. Haftada kayboldu aynı senin gibi oldum ama 12. Haftada gördüm bi sıkıntı yoktu aklına kötü bi şey getirme;)
pinar55 Benimde 11 hafta da azaltı ve 12 de çok net bitti belirtiler. 12 de doktora gittiğimde sıkıntı yoktu. Belirtilerin gitme zamanı gelmiştir belki de ☺️