Merhaba, 11+2 haftalık hamileyim. Hayatımda ilk defa diş ağrısı çektim, gece boyunca kıvrandım uyuyamadım. Dün sabah hemen diş hekimimi aradım ve acil bir şekilde gittim. Kanal tedavisi ve geçici dolgu yapıldı. Aslında 2. trimester dönemi daha uygunmuş bu tür diş problemlerine müdahale için fakat benim dayanacak halim olmadığı için bana işlem yapıldı. (15 gün değil 1 saat bile dayanacak gücüm kalmamıştı) Durumun aciliyetini, çektiğiniz acıyı siz bilirsiniz. Bunu doktorunuza söylediğinizde gerekli çözüme kavuşacağınızı düşünüyorum. Geçmiş olsun.